شیرگازی سوگاتی

شیرگازی سوگاتی یکی از محصولات با کیفیت و مورد اعتماد این کارخانه معتبر است. این شیرها از جنس آلیاژ برنجی تولید و با آبکاری کروم دارای مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی هستند. این محصولات استانداردهای ملی ایران را رعایت می کنند و از آن ها برای استفاده در تاسیسات ساختمانی و سیستم های گازی استفاده می شود. با توجه به کیفیت بالای شیرگازی سوگاتی، این محصولات یکی از پرفروش ترین محصولات این کارخانه محسوب می شوند و توانسته اند جایگاه خود را در بازار تضمین کنند.

کارنجات ایران شیر

درباره شیرگازی سوگاتی

شیر گازی برنجی سوگاتی یکی از بهترین و قویترین انواع شیرهای قطع و وصل سیال در بازار است. این شیرها با ابعاد مختلف از ۱/۲ اینچ تا ۴ اینچ تولید و عرضه می شوند و از جنس برنج با آبکاری کروم ساخته شدند. شیر گازی سوگاتی بسیار مستحکم و قوی است. به خاطر فشار کاری بالای خود، به خصوص در مناطق جنوبی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

ظاهر شیرهای گازی برنجی سوگاتی بسیار زیبا و حرفه ای است، با بدنه ای شبیه به توپ کروی است. عمل باز و بسته و قطع و وصل کردن جریان را به سرعت و به صورت دقیق انجام می دهند.

ما با ارائه کلیه ابعاد شیرهای ربع گرد غیر گازی سوگاتی با بهترین قیمت و کیفیت، به مشتریان عزیز خود در سراسر کشور خدمات ارزشمندی ارائه می دهیم. این شیرها علاوه بر استفاده در سیستم های گازی، برای مصارف سیالات غیر گازی نیز مناسب هستند. با شیرهای گازی سوگاتی، اطمینان دارید که سیستم های خود را با بهترین و قویترین شیرها تجهیز کرده اید.

لطفا باما تماس بگیرید:

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۵۵۶۹۵۵۸۷

ما کمترین قیمت را ارائه می کنیم.

وبلاگ
فروشگاه