وبلاگ

معرفی بهترین برند شیرگازی

در مصرف روزانه ی افراد و سازمان های خصوصی و دولتی شیرگازی جز ابزار هایی به شمار می رود که نقش به خصوصی دارد که در فعالیت هایی مانند : پخت و پز ، سیستم های گرمایشی و … استفاده میشود .

شیرگازی ایران پیشنهاد ما برای شما است چرا که بارها در شرایط مختلف خود را ثابت کرده است و مطمئن ترین شیرگازی برای استفاده است به طوری که در بسیاری از موارد به شیر های سوزنی و دروازه ای ارجحیت داده می شود .

شیرگازی

 کیفیت و به خصوص امنیت حرف اول را در خرید  شیرگازی می زند .  کارایی این محصول به قدری اهمیت دارد که در پروسه تولید آن کیفیت و امنیت محصول بارها بررسی و مورد امتحان قرار میگیرد  .

گروه صنعتی شیرگازی ایران با ارائه بهترین محصولات همراه با جنس آلیاژ برنجی مرغوب توانست از تابستان ۱۳۶۲ تا به الان در راستای اهداف خود و کمک به ملت ایران پیشرفت چشمگیری داشته باشد .

کاربرد  شیرگازی ایران :

 برای کنترل ورود و خروج سیالات از  شیرهای گاز استفاده می شوند و به دلیل نحوه کارایی راحت آنها در اکثر ساختمان ها از این محصولات استفاده می شود .

علت نام گذاری شیرگازی این است که عملکرد پرسرعتی دارند و این شیر ها باعث شده اند که بیشتر در لوله های گاز استفاده شوند .

منظور از اینکه این شیرها کاملا باز هستند یا بسته چیست؟ یعنی به صورت فعال و غیرفعال به کار برده می شوند.

برای بستن شیرهای گازی یک توپک سر راه این شیر ها می گذاریم که مانع حرکت سیال در آن ها می شود و همین به معنای بسته شدن شیرگازی می باشد .

این محصولات در سایزهای مختلف و برای استفاده های مختلفی همچون :  زیرساخت های تاسیساتی خطوط انتقال گاز ، لوله کشی های گاز منازل و ساختمان های اداری و تجاری که تا پیش از فعالیت گروه شیرگازی ایران از کشورهایی  مانند :  ژاپن ، آلمان ، ایتالیا وارد کشور می شدند  .

در سال ۱۳۹۲  گروه شیرگازی ایران توانست با یاری خداوند و تکیه بر دانش مهندسان ، خود را آماده برای تکمیل سبد محصولات بالوالو در حوزه شیر های بالوالو آبی کند که در سایز های مختلف و برای فعالیت های گوناگونی از جمله :  تاسیسات و زیرساخت های خطوط انتقال آب و روغن و نفت و هر سیال مشابه دیگر ، پکیج، کلکتورهای انشعاب دهی و … به کار میروند .

                                     محصولات شیر گازی ایران

۱ : شیرآلات بالوالو گازی :  شامل شیر های کپسول گاز ،  شیر بالوالو گازی دسته اهرمی شیر بالوالو گازی دسته خروسکی ،  شیر بالوالو قفل شونده و …. .

۲ : شیرآبی دسته اهرمی :  شیر بالایی رادیاتور ،  شیر پائینی رادیاتور ،  شیر بالوالو آبی دسته خروسکی ،  شیر پکیجی صافی دار ،  شیر کلکتوری ،  شیر سک سر روزه و … .

۳ : شیرآلات کنترل گاز :  در وسایل خانگی گازسوز مانند شیرهای کنترل گاز عمودی ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل ،  شیرهای کنترل گاز افقی ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل ،  شیرهای کنترل گاز ترموستاتیک ،  شیرهای کنترل گتز سماوری و … .

۴ : شیر آب گازی: این شیر ها استاندارد استفاده در لوله های گاز را ندارند و بیشتر در سیستم های آب و گرمایشی استفاده می شوند .

۵ : شیر توپی یک ربع گرد (بالوالو) گازی .

۶ : شیر توپی یک ربع گرد (بالوالو) مخصوص آب .

۷ : شیر فلکه کشویی (گیت والو) .

۸ : انواع شیر سیلندر گاز مایع (LPG) .

۹ : شیر مخازن ذخیره جایگاه های گاز طبیعی .

۱۰ : انواع شیر سیلندر اکسیژن CO2  هیدروژن .

۱۱ : شیر قفل شونده .

۱۲ : انواع شیر اجاق گاز .

۱۳: شیر یک طرفه دریچه ای .

۱۴ : شیر آلات شیلنگی حیاطی .

۱۵ : لباسشویی .

۱۷ : شیر کپسول آتشنشانی پودری .

                                   افتخارات شرکت شیرگازی ایران

۱ : گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO  9001

۲ : گواهی نامه استاندارد DVGW  آلمان .

۳ : گواهی نامه CE  اروپا .

۴ : نشان استاندارد ملی ایران .

۵ : تاییدیه شرکت ملی گاز ایران .

۶ : گواهی نامه ثبت اختراع در ساخت دستگاه تولید گلوله های ورقی مورد استفاده در شیر های توپکی .

۷ : گواهی نامه ثبت اختراع در ساخت و تولید شیرهای بالوالو با استفاده از گلوله های ورقی .

۸ : واحد نمونه صنعتی کشور در سال های ۱۳۷۱ و ۱۳۷۴ و ۱۳۸۳ .

۹ : صادرات به بیش از ۹ کشور جهان .

وبلاگ
فروشگاه