وبلاگ

ایران شیر

کارخانجات ایران شیر با داشتن موقعیت جغرافیایی استراتژیک در شهر صنعتی البرز استان قزوین، به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت لبنیات ایران شناخته می‌شود. این شرکت با تمرکز بر ایجاد امنیت و رفاه برای مصرف‌کنندگان، به ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود می‌پردازد. ایران شیر از سال‌ها پیش به ارتقاء و حفظ مستمر کیفیت و اثربخشی فرآیندهای تولیدی متعهد است. و این امر با داشتن گواهی‌نامه ISO 9001:2015 از موسسه TUV NORD ایران-آلمان تایید شده است. این شرکت با اعتقاد به اهمیت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای بین‌المللی، به عنوان یک نمونه برتر در صنعت لبنیات ایران شناخته می‌شود.

کارنجات ایران شیر

کارخانجات ایران شیر

ایران شیر یکی از پیشروهای صنعت شیرآلات در کشور است و با تمرکز بر توسعه صنعتی و ترویج صنایع گاز سوز، به تولید انواع محصولات با کیفیت بالا مشغول است. شرکت ایران شیر دارای بزرگترین ظرفیت تولید شیر آلات برنجی در ایران  و محصولات آن شامل انواع شیر توپی، شیر فلکه کشویی، شیر سیلندر گاز مایع و شیر مخازن گاز طبیعی خودرو می باشد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و ماشین آلات مدرن، ایران شیر تضمین کیفیت و ایمنی محصولات خود را با استانداردهای ملی و جهانی هماهنگ کرد. و به تامین نیازهای مشتریان خود می پردازد. تجهیزات فنی و آزمایشگاهی این شرکت نیز به متخصصین و کارشناسان زبده امکان ارزیابی دقیق و کامل از محصولات فراهم می کند.

لطفا باما تماس بگیرید:

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۵۵۶۹۵۵۸۷

ما کمترین قیمت را ارائه می کنیم.

سبد خرید
قالب وودمارت پلاس دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی ( حرفه ای فروشگاهی ) میباشد ، دموی این اپلیکیشن را میتوانید ازینجا دانلود نمایید
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من