وبلاگ

شیر گازی گاز ایران

شیرگازی گازی ایران با کیفیت بالا و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. این محصولات شامل شیر گازی ۱ اینچ، شیر گازی ۱/۲ اینچ، شیر گازی ۳/۴ اینچ، شیر گازی ۲ اینچ و شیر گازی ۲/۲ اینچ می‌باشند. برای سفارش این محصولات از همکاران ما می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید: ۵۵۶۹۵۵۸۶ – ۵۵۶۹۵۵۸۷ (۰۲۱) ۷۷۷۲۷۶۲۱ – ۷۷۷۲۷۶۲۰ (۰۲۱). با اعتماد به ما، بهترین محصولات را در اختیار داشته باشید.

شیر گازی گازی ایران

۱- شیر گازی

شیرگازی ایران ,شیرگازایران ,شرکت شیرگازی ایران ,قیمت شیرگازی ایران ,شیروگازایران ,خرید شیر گازی ایران ,فروش شیرگازی ایران ,ایران گاز.  استاندارد گازایران ,کارخانه شیرگازی ایران ,کارخانه شیرگازایران ,لیست قیمت شیرگازی ایران ,لیست قیمت شیرگازایران. خرید شیرگازی ایران ,خرید شیرگازایران ,فروش شیرگازی ایران ,شیرگازایران ,نمایندگی شیرگازایران ,نمایندگی گازی ایران.

۲- شیرگازی امین

شیرگازی امین پنجاه سال است که در امر تولید و ساخت قطعات ماشینکاری سری تراشی ، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گاز سوز مورد نیاز متقاضیان، اشتغال دارد. خب شیر گازی استاندارد امین که ساخت این شرکت می باشد به عنوان نشانه ی بی همتا از کیفیت و کارکرد مطمئن محصولات در امر خرید و فروش شیر گاز و شیر گازی امین بشمار می روند. از جمله نمایندگی های شیر گازی امین می توان به این فروشگاه اشاره نمود که لیست قیمت و قیمت محصولات امین شیر با قیمت مصوب ارائه می گردد.

۳- شیرگازی آذران

کارخانه آذر شیر در تولیدشیر گازی آذر و آذر شیر به ویژه شیرهای توپی گاز جهت مصارف خانگی، تجاری و صنعتی دارد. شرکت شیر گازی آذران و شیر گاز آذر شیر با طراحی اقتصادی ، انتخاب مواد و قطعات و قیمت مناسب منجر به دوام و استحکام شیرهای ساخت کارخانه شیر گازی آذر به صورت استاندارد و با طول عمر بالا شده است. این نمایندگی لیست قیمت و قیمت محصولات شیر گازی آذر را با تخفیف ویژه به همکاران و مشتریان گرامی عرضه می دارد.

۴- شیر گازی استارکو

ازانواع تولیدات شرکت شیر گاز استارکو و کارخانه شیر گازی استارکو می توان به تولید انواع شیرهای گازی استارکو و ایران گاز با توپی یکربع گرد ball valve. وشیرآلات توپی یکربع گرد با دبی بیشتر و شیر توپی یکربع گرد ۱/۲ اینچ و شیر توپی یکربع گرد ۳/۴ اینچ و شیر توپی یکربع گرد ۱ اینچ  وشیرآلات توپی یکربع گرد. وشیرتوپی یکربع گرد ۱/۲ اینچ.  و شیر توپی یکربع گرد ۳/۴ اینچ اشاره نمود .اون نمایندگی در زمینه خرید شیر گازی استارکو و فروش شیرگازاستارکو و شیر گازی استاندارد استارکوفعالیت داشته. و جهت دریافت لیست قیمت و قیمت محصولات استارکو با ما تماس بگیرید.

۵- شیرگازی سارا

حالا شیر گازی استاندارد سارا بوده که کارخانه شیر گازی سارا  و شرکت شیر گاز سارا  ، شیر گاز سارا  را در اندازه های ۱,۲,۳/۴,۳/۸,۱ ½,۱ ¼,۱/۲,  اینچ عرضه نموده که تمامی محصولات شیر گاز سارا ر در این نمایندگی با قیمت مصوب و با ارائه لیست قیمت شیر گازی سارا به مشتریان گرامی تقدیم می گردد.

۶- شیرگازی مهشیر

مهشیر و شرکت مهشیر شیر گاز مهشیر را در اندازه های ۱,۲,۳/۴,۳/۸,۱ ½,۱ ¼,۱/۲,  اینچ عرضه نموده. که تمامی محصولات مهشیر در این نمایندگی با قیمت مصوب و با ارائه لیست قیمت شیر گازی مهشیر به مشتریان گرامی تقدیم می گردد.  خرید و فروش محصولات مهشیر در این نمایندگی با تخفیف ارائه می گردد.

۷- شیرگازی حقیقی

کارخانه شیر گازی حاذق حقیقی از سال ۱۳۷۵ با توجه به تجربه موجود در این مجموعه  و تمرکز دولت بر سرمایه گذاری در زمینه توسعه گاز شهری، پالایشگاهها و مراکز بزرگ نفت و گاز. بر آن شده که به صورت متمرکز  در زمینه تولید شیرآلات ربع گرد گازی  با رعایت اصول استاندارد ملی فعالیت نموده که از افتخارات آن کسب اولین مجوز استاندارد برای تولید شیر ربع گرد از نوع قفلی میباشد.

بدانید شرکت شیر گازی حقیقی  در امر تولید و ساخت قطعات ماشینکاری سری تراشی ، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گاز سوز مورد نیاز متقاضیان، فعالیت دارد. شیر گازی استاندارد حقیقی که ساخت این شرکت می باشد. به عنوان نشانه ی بی همتا از کیفیت و کارکرد مطمئن محصولات در امر خرید و فروش شیر گاز و شیر گازی حاذق حقیقی بشمار می روند. ازجمله نمایندگی های شیر گازی حقیقی می توان به این فروشگاه اشاره نمود که لیست قیمت و قیمت محصولات حاذق حقیقی با قیمت مصوب ارائه می گردد.

از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید : 

۵۵۶۹۵۵۸۶   و ۵۵۶۹۵۵۸۷ ۰۲۱

وبلاگ
فروشگاه